MEN JAAAAG ÄR PRINSESSA, INTE DUUU, (BITCH)

När jag berättade för mamma att jag hade fått fler läsare på bloggen började hon kalla mig Lissie. Heh på det liksom. Kanske vore något ändå. Jag menar, hur rockit är Louise på en skala? Vem kommer ihåg mig?

När jag var liten tyckte jag att Louise var jätteovanligt. Jag typ mallade runt (i tankarna då) bara för att ingen annan hette som jag. Förutom en tjej i min klass. Plus ett tio-tal till i skolan. Men det var som jag var i en bubbla typ och vägrade insé det.
Precis som gången då jag och en tjej blev ovänner på Kyrkans Barntimme. Hehe, där ska man ju inte bli ovänner. Där ska man bara kolla i Jesusböcker och singla frukten innan fruktstunden, men såna var inte vi. Nej, vi blev ovänner för att hon sa att hon va prinsessa och då blev jag sur och sa att jag va prinsessa och inte hon. Sen blev jag inte bjuden på hennes kalas.

Jävla bitch asså.

2010-08-21 03:16:23
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback