I PUT ON MY SHOES AND I'M READY FOR THE WEEKEND



Det som är så jobbigt med mig är att när jag börjar gilla en låt så spelar jag den på repeat om och om igen i några dagar och sen hittar jag helt plötsligt en ny favoritlåt och spelar den på repeat och sen bara fortsätter det. Om och om igen.

Just nu tycker jag att den här låten är sjukt bra. Hörde den för ett tag sedan på MTV, men sen glömde jag liksom bort den. Tur att den dök upp ytterligare en gång på MTV någon vecka efter det för nu är jag fast. Calvin Harris har gjort fler bra låtar. Till exempel I'm Not Alone och Acceptable In The 80's.
2010-08-15 00:08:54
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback