HOCKEYN ÄR IGÅNG, MEN JAG ÄR DET INTE

Snart börjar Elitserien igen. Färjestad spelade sin första match idag i European Trophy och vann mot Linköping med 2-1. Rätt gött, men känner fortfarande inte det där suget efter hockey som jag brukar göra. Jag känner mig bara irriterad på FBKfans som lägger ner sjukt mycket tid på att störa sig på andra lag och deras fans. Eller fjortisfans. Blir irriterad bara jag tänker på dom. Haha.

I alla fall så suger det som fan att Arto Laatikainen ska lira i Södertälje denna säsong. Varför försökte inte FBK behålla honom? Nej, då signar de kontrakt med Martin Sevc som, förra gången när han var här, mest satt i utvisningsbåset. Jag fattar det inte, men okej. Let's wait and see, som dom brukar säga.


FRÅN: HOCKEYLIGAN
2010-08-11 22:27:49
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback