GE. MIG. 1650. KRONOR.

Nu har jag vilat en stund, drömt om att jag missade bussen två gånger, sedan gick jag upp och slängde ihop en sallad som fick bli den andra måltiden för dagen. Nu ska jag nog snart klä på mig mina sportkläder (haha) och gå till mammas jobb. Värsta träningen det ju! Kan ju inte sitta inne hela tiden när det är sånt underbart väder. 


På tal om något helt annat så skulle jag gärna vilja ha 1650 kronor så jag kunde inhandla de här snyggingarna. Seriöst? Kan man får för många sneakers eller? Nej! Det är så sjukt snyggt och passar (nästan) till allt. Speciellt om det handlar om svarta eller vita sneakers. Me -hjärta- sneakers!
2010-08-30 19:10:47
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback