ARI VALLIN - MANNEN, MYTEN, LEGENDEN

Vinst med 6-4 och Färjestad är klara för slutspel i European Trophy.
Ok jätteroligt och allt, men roligaste idag var att ARI VALLIN gjorde första målet för HIFK! Haha. Jag applåderade och blev glad som en lärka. Sen blev han utvisad och då spelade dom Rude Boy med Rihanna. Typ min favoritlåt eller något. Hah. Så nu lyssnar jag på den och tänker på mannen, myten, legenden! Till och med ståplats skrek hans namn och applåderade sedan när matchen var slut plus att han kramade om FBKspelarna och ledarna.

Jag typ grät.

Hehe, så pinsam är jag ibland, men seriöst så är Ari Vallin tillsammans med Esa Pirnes mina två största hockeyfavoriter. Så jävla kungar! Skulle kunna ge mina armar och ben för att få tillbaka dom i Färjestad. Har inte en enda favorit i år. Ingen som jag känner lite extra för. Hur ska det gå? Ingen fucking finsk lirare! Hur tänker dom? Inte alls.



Ari Vallin längst fram i vit tröja, mannen - myten - legenden.

2010-08-28 21:53:49
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2010-08-28 | TID: 21:58:53

dragan umicevic finns, världens snyggaste!!!!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback