ÅH VILKEN MYSIG NATT JAG HADE

Om det ändå vore så. Sov max 2-3 timmar på grund av att jag hade för jävla ont bakom revbenen i mitten precis där revbenen slutar liksom, tänk halsbränneont. Det spelade ingen roll om jag satt eller låg, det gjorde lika ont ändå. Ville bara att natten skulle vara över. Har haft så några gånger förut, men då har det gått över ganska snabbt. Den här gången gjorde det ont ända från tolv inatt och fram till morgonen.

Gick i alla fall upp sista gången runt halv nio och åt lite, då blev det bättre. Vilken jävla lättnad det var! Kunde sova i tre timmar till i alla fall, men det blev ju inte stan med Marie. Synd, men det får bli under veckan istället.


Fredag den 13:e gick asbra för mig, synd att det inte kunde hålla i sig under hela helgen...
2010-08-15 13:27:05
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback