WE'RE GONNA HIT THE CITY

På lördag ska jag och min sis' troligen på stan för en shoppingtur.
Vet ärligt talat inte vad jag vill shoppa.
Vet att jag vill shoppa, men inte vad jag ska prioritera.

Leggings
Consealer
Klänning
Byxor
Skor
Nagellack
Tröja
T-shirt
Listan kan göras lång.

---



Gina Tricot, Monki, VILA, Vero Moda, Bik Bok, DNA.
Det är väl dom affärerna jag brukar besöka när jag är där.
DNA har sjukt snygga skor, funderar att köpa ett par gula Puma.


Har inte så jäkla många roliga affärer längre.
När jag är där brukar jag kolla skor på Skopunkten och äta på Duvancaféet.
Även Carlings ligger där och ytterligare ett mysigt café - Melkers (dock dyrt)

---

Förutom att göra ett besök på Mitticity och Duvan så måste jag även till Åhléns.
Såg en underbart snygg kjol när jag var där med Marie för någon vecka sedan.
Skulle inte förvåna mig om den inte finns kvar bara för att jag har pengar nu.
Brukar ju vara så att man hittar allt fint när man är pank och sen försvinner det.

2010-04-30 01:10:37
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback