ONSDAG - ta mig utomlands nu

GOD MIDDAG.
Jag är så sugen på  en riktigt god frukost, men det finns inget gott hemma. Hur störande är inte det då? Jo, typ jättestörande faktiskt. Men men, livet leker ändå. Vädret är inte mycket att hurra för heller. Ligger hellre på en strand i Spanien eller Grekland nu. Fatta vad underbart det skulle vara. Bara steka och åka hem med en nice bränna. Jag vill verkligen åka utomlands. Brukar tänka jätteofta på det. Skulle lätt kunna tänka mig att vara borta två veckor också om det skulle vara så. Fast jag tror att det inte är så lätt att slita sig därifrån då. Tror att man innerst inne längtar hem också. En vecka räcker gott och väl för mig. Åååååh. Jag vill åka nuuuuu!


Bild från Agia Pelagia i Kreta där jag var när jag var 8 år.
2010-04-07 13:37:58
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback