MÅNDAG - effektivt arbete / louise goes skådis

HELLELU.
Spanska - svenska - lunch - film.
Så såg min dag ut. På svenskan jobbade jag aseffektivt och jobbade klart med skrivuppgiften som vi skulle ha gjort klart på lektionen imorgon. Grejen var den att jag ligger en vecka före i mitt tänkande så jag trodde att jag skulle till tandläkaren imorgon, men det är ju inte förrän nästa vecka. Så imorgon ska jag alltså börja min skoldag 13.00 med att ha svenska och sluta skoldagen 14.20. INTE PEPP PÅ ATT GÅ DIT eftersom jag redan har gjort klart det vi ska göra. Finns väl alltid annat att göra, men ändå.

På rörlig bild idag så såg vi på filmerna som vi gjorde förra veckan. Fan vad vi skrattade! Så roligt att se ens egna film plus filmerna som de andra grupperna har gjort. Efter vi att vi hade sett dom så skulle vi börja filma igen. Den här gången var jag med i filmen och jag kan säga; jag blir nog aldrig någon skådis för jag skrattar när jag ska vara allvarlig. Haha. Men det var sjukt roligt i alla fall. Älskar rörlig bild! Pinsamt bara att alla ska se filmen om någon vecka. Men men, man får bjuda på sig själv.

2010-04-19 20:55:29
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback