ska jag eller ska jag inte?

En kille vill att jag kommer hem till honom på lördag.
Jag har varken sagt ja eller nej, bara att jag inte vet för jag vet verkligen inte vad jag vill. Mina tankar bara snurrar utan kontroll och det känns otroligt jobbigt. Det finns knappt något annat i mina tankar nu. Jag träffade honom i oktober förra året. En gång. Trevlig kille. Men jag vet inte. Det är något med honom som får mig att känna mig så jävla ung. Jag brukar inte känna mig det utan snarare mogen för min ålder, men med han så känns det som jag sjunker. Han är äldre än mig och är väldigt "vuxen" i sitt sätt att vara plus att han är riktigt allmänbildad och jag känner väl någonstans att han borde ha någon som är på samma nivå, eller åtminstone nästan är det. Jag vet inte om jag underskattar mig själv eller om det är så att jag är långt ifrån. Riktigt jävla långt ifrån. Sen finns det andra saker som gör att jag tvekar. Någon annan person kanske. Vi får se helt enkelt hur det blir. Jag håller er uppdaterade, mina skatter.


LOUISE STEKER I SOLEN PÅ BALKONGEN, GÖTTE!
2010-04-13 00:20:43
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-04-13 | TID: 18:50:09
URL: http://kitchi.blogg.se/

Nu blir jag nyfiken! ;)



Klart du ska träffa honom!!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback