THESUMMERISSOONHERE

Det slog mig nyss att det snart är Valborg.
Snart är maj.
Snart är juni.
Snart är sommarlov.
Kan livet bli mer underbart eller?

Frågan är bara vad jag ska göra i sommar. Har ju inte sökt något sommarjobb. Dumt, jag vet. Så jag har hela sommaren free. Bara glassa. Steka. Spela tennis med mig själv. Fan vad sugen jag är på att spela tennis. Jag älskar det. Är rätt hyfsat kung på det också. Slår hårt gör jag. Hihi. Oops. Grejen är den att jag inte har någon att lira med. Ska nog fan dra till tennisveckan i Båstad i sommar och fråga dom om jag kan få vara med och lira. Skulle vinna. Vara Sveriges nya tennishopp. Nej, men seriöst så längtar jag något sjukt mycket efter sommar. Glass vid vattnet. Chill. Varma sommarkvällar. Håkan Hellström låtar. Allsång På Skansen på tv. Det är fan sommar det. Jag försöker få mina päron att hyra stuga på the Westcoast, men det går inte så bra att övertala dom. Fan, the Westcoast är sommar liksom. Klart man måste dit och steka. Håller tummarna för att dom faller för min otroliga charm och att sommaren 2010 blir den bästa sommaren ever.

2010-04-13 19:41:49
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback