tandis fick besök av moi

Var hos tandis imorse.
Det ringde som fan i telefonen imorse när jag gjorde mig i ordning, men jag vågade inte svara. Hihi. Det visade sig vara från tandläkaren för när jag anmälde mig i receptionen så sa dom att dom hade ringt mig hela morgonen. Oops. Min nya tandläkare var sjuk, så jag fick en annan. Madeleine heter hon. Bästa jävla tandläkaren ever. Så bra att jag sa att jag ville ha henne nästa gång också. Hon sa att jag fick välja mellan henne eller Anna (som var sjuk idag) och då sa jag glatt "JAG VÄLJER DIG". Trevlig tjej det där. Från the westcoast också, I think. Klart som fan hon är trevlig då.

Hur gick det då?
Kommer få laga om en tand som jag redan lagat.
It sucks, men samtidigt roligt att borra ju, thihi.


HAPPY ANYWAY SÅ.
2010-04-12 20:59:02
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback