TORSDAG - text / lunch / matte / bild / sjukhuset

HEJSANLÄSARE.

8.40-11.00: Textkommunikation
11.00-11-50: Lunch
11.50-12.45: Matte
12.45-14.00: Bild


Yes dudes, så såg min skoldag ut. Har gjort minsta möjliga på lektionerna idag, fy på mig. Ett plus är dock att jag gjorde 5-6 uppgifter på matten fastän jag skrattade och flummade som en tok. Ibland helatiden måste man få göra det också. Efter skolan blev det ett snabbesök på sjukhuset för en årlig kontroll (som egentligen bara var lite snack och blodtyckskoll) för mina njurar. Har ju fel på dom och äter medicin som ska hålla blodtrycket nere och samtidigt skydda njurarna. Min doktor hade en kille med sig som typ praktiserade där för han skulle också bli doktor i framtiden. Såg nästan ut som Joel Alme. Snygg var han i alla fall. Tror jag. Vågade inte kolla på honom så mycket. Hehe.

2010-04-29 15:46:11
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback