TORSDAG - sjuk / planer för idag

HEJHALLÅHALLUHALLO.
Hemma idag också. Ställde klockan på 8.00 imorse för att jag skulle gå upp och sjukanmäla mig, men jag kunde inte eftersom mobilen hade slut på batteri och där i har jag numret. Så jag fick gå upp nu vid 10.00 istället och ladda mobilen genom datorn. Suck. Trist väder ute också. Är det vår eller är det höst? Man börjar ju undra. Planerna för idag; sova lite till, gå upp, köpa godis, se på LHC -DIF och chilla. Djurgårn' kommer lätt vinna. Orka Linköping. Fast fan, Mange Johansson och Andreas Jämtin lirar där... Suck. Vilka ska jag heja på? Nej, det får bli Djurgårn' ändå.

RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN,
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN.
BLÅTT FÖR HIMMEL, REGN OCH HAV,
STOCKHOLMS STOLTHET, VÅRAT LAG!

2010-04-01 10:46:21
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Kingen
DATUM: 2010-04-01 | TID: 22:21:22

finns la inget hav på baksidan?



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback