TORSDAG - our time will come

HEJGOSINGAR.
Gick upp 13.50 idag och är redan klar. Eller nej. Har tandborstning, hårfixning och strumpor kvar att fixa. Annars är jag ready to go out in the beautiful weather. Eller nej. Det regnar. Bara så ni vet liksom. Ni som bor på Västkusten och har sommar redan. I HATE YOU ALL! Hehe. Nu ska jag inte vara sån. Värmlands tid kommer och när den kommer så kommer den bli jävligt bra. Seriöst så är jag sjuk än. Vill bara sova hela tiden. Min hals gör ont lite då och då och min nos är tät. Suck. It sucks. Menmen, bara att bryta ihop och komma igen, eller vad säger ni?

EN DAGENS ÄR NI VÄRDA:


Min nya tisha från Gina.
Jag älskar den.
I LOVE IT.
2010-04-08 14:43:37
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback