TORSDAG - matte / bild

GODEFTERMIDDAG.
Började skolan 11.50 idag med att ha matte. Har fan jobbat riktigt bra på matten de senaste 4-5 lektionerna tack vare att jag har suttit med Victoria. Vi hjälper varandra och peppar. Riktigt nice! Efter matten blev det bild. Yes, I hate it. Skrev ett ord. Försökte komma på en bild som passade till ordet "GALEN". Där har ni vad jag gjorde, på hela lektionen. Hehe. Orkar inte bry mig faktiskt.


Självporträtt. Grå hudfärg. Asblont hår. Ingen näsa. Så ser jag ut.
2010-04-22 16:00:41
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-04-23 | TID: 14:43:12
URL: http://kitchi.blogg.se/

Ja, vi får ligga i nu om vi ska ha VG på nationella proven! ;D



Fin bild! Hade gött :)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback