TISDAG - I'm alive and I'll show you the outfit of today

HALLÖJ.
Lika underbar dag ute idag som igår. Överlevde historian också. Hade ju redovisning där, men det var faktiskt inte så allvarligt som jag trodde att det skulle vara. Skönt att få det gjort i alla fall så man slipper tänka mer på det. På fredag blir det att ha muntliga nationella provet i engelska. Jag och Victoria kommer äga, bara så ni vet. Hehe. Är inte nervös än, men lär bli det senare i veckan. Imorgon btw så är det inställd idrott. Det betyder att jag slutar redan 12.10. Underbart var ordet ja.


Såg ut såhär idag jag. Nice det med.
2010-04-13 15:08:50
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback