ONSDAG - håltimme först på dagen och i mitten

HEJALLAMÄNNISKORDJURVARELSERMEDMERA.
Roligt att komma till skolan och upptäcka åter igen att man har håltimme tills 11.00. Roligt att sedan ha spanska tills 12.10. Sen håltimme igen tills 14.00 innan idrotten börjar. Roligt säger jag. Roligt. R-O-L-I-G-T. Elller kanske inte så roligt, för er som inte förstår er på ironi. Det finns ju liksom inget att göra när man har håltimme, speciellt inte så här tidigt på dagen. Affärerna i stan är inte öppna. Inget roligt finns här på skolan. Plus att det snöade imorse så nu är marken vit. Alltså inget solväder. Fan vad irriterad jag är nu. Jävla skola. Jag hade kunnat sova några timmar till. Suck. Ska fan strejka. Ja, det ska jag göra. Strejka var ordet. 
2010-04-21 09:08:01
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-04-21 | TID: 09:20:27
URL: http://kitchi.blogg.se/

Ja, vi strejkar! Bra idé...



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback