MEISHOME

Nu var skoldagen avklarad och jag har placerat mitt ass i söffa. Gud vad underbart det är när man har kommit hem från skolan. Man liksom slappnar av och bara är. Hur lovely är det inte? Och hur lovely är det inte att ha bild sista lektionen på tordag? Inte lövely alls faktiskt. Jag ogillar det (mamma gillar inte när jag skriver/säger att jag hatar något) så himla mycket. Idag fixade jag med hudfärg i sjutusen år och det blev ändå inte bra. Jag är typ grå på mitt självporträtt, har världens mest röda läppar och gult hår. Det är vackert. Glömde dock ta bild. Lite synd, men fixar det nästa vecka eventuellt. Eller nej, ska till läkaren då, men det kommer. Håll ut!

2010-04-15 16:13:56
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback