TISDAG - tandläkaren

GOODAFTERNOONMYSUNSHINES!
Har nyss kommit hem. Var hos tandis och lagade min stackars lilla tand som redan har vart lagad en gång tidigare. Så nu sitter jag här och känner mig förlamad i vänstersidan av munnen. Sånt kan ju också vara trevligt ibland. Missade fyrans buss vid Korskyrkan i Haga så jag fick gå hela vägen till Sundsta och ta trean istället. Så himla underbart att gå längs älven med solglasögon på. Älskar Karlstad i solsken!


Å jag älskar, älskar den här stan!
2010-04-27 14:23:46
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-04-28 | TID: 13:07:01
URL: http://kitchi.blogg.se/

Karlstad - Där sola alltid skiner ;D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback