MÅNDAG - sick / bergvik / kändis

HALLÅSOCKERTOPPAR.
Ställde klockan på 12.45 idag - gick upp ca 13.40. Seriöst så tror jag att jag är sjuker, än. Näsan rinner lite, halsen gör lite småont och är tjock plus att det känns som om jag har lite feber för jag fryser och är varm om vartannat. Kul. Jättetrevligt. Vill vara frisk - NU!

I alla fall så var jag en stund på Bergvik förut. Inhandlade en råsnygg tisha från Gina Tricot plus en ny foundation. Meningen var egentligen att jag skulle köpa en t-shirt till på Gina, men den fanns bara i L. Visst, L passar på mig, men XXL är det jag är ute efter eftersom jag vill ha den oversized. Synd som fan att den inte fanns i den storleken. Måste åka in till stan nu under veckan och kolla om den finns där. Hoppashoppashoppas! Såg en kändis på Coop där också. Lili Päivärinta från Lili och Sussi. Hatar, oj förlåt, OGILLAR dom, men kändis som kändis liksom.

Bloggar senare.
Bilder kommer också. (:
PUSS SÅ LÄNGE!
2010-04-05 17:02:58
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback