MÅNDAG - karlstad is the shit

HALLOJSANMINASKATTER.
Sitter och lyssnar på Vampire Weekend och kom nyss på att jag älskar den här dagen trots att jag har världens huvudvärk och är allmänt trött. Tror vi Karlstabor inte har haft finare väder under det här året. Det är fantastiskt! Äntligen är det fint här med och inte bara på fucking Västkusten!!!! Det är såna här dagar som jag bara vill vistas inne i stan med en glass i handen och sitta vid älven med gott sällskap. Ge mig det nu, okej? Det är dagar som denna som jag bara älskar livet och kommer på hur jävla lyckligt lottad jag är som är den jag är. Ge mig fler såna dagar, okej? 


PRICKELIPRICK
2010-04-12 17:49:09
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback