JOHN AJVIDE LINDQVIST

Böcker läste jag ganska mycket av för ett tag sedan, men grejen var att jag jämförde alla med John Ajvide Lindqvists bok Låt Den Rätte Komma In. Enligt mig är det den bästa boken någonsin och jag rekommenderar den verkligen. John skriver på ett sätt som gör att man blir skrämd samtidigt som man bara inte kan sluta läsa. Efter den här boken så har han även hunnit komma ut med Hanteringen Av Odöda, Pappersväggar, Människohamn (som jag bara har läst några sidor ur) och 18 maj kommer även nya boken Lilla Stjärna ut.

Läste nyss ett smakprov av den sistnämda boken.
Vill att det ska bli 18 maj nu så jag kan köpa den.
http://www.smakprov.se/smakprov/Lilla-Stjarna-John-Ajvide-Lindqvist_9789170374036
Där har ni smakprovet, om ni är sugna på att läsa. =)

2010-04-23 23:55:54
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback