JOEL KINNAMAN

Jag må vara efter eller något, men jag har faktiskt inte förstått grejen med denna man. Det har pratas om honom ända sedan Johan Falk filmerna och än mer efter Snabba Cash. Tjejerna har dreglat ihjäl sig när de har sett honom i tvrutan eller på bio och säkert även dagdrömt ett par drömmar om honom, men jag har som sagt inte fattat varför. Inte förrän jag var inne på MQ i förrgår och fick syn på detta:



Bild från: http://lindablom.se/


Seriöst.
Är killen snygg eller är han snygg?
Jag skulle då inte tacka nej om jag säger så.
DROP DEAD MEGASUPERHOT.
2010-04-23 19:27:08
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
C
DATUM: 2010-04-23 | TID: 19:28:51

Men redan!!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback