JAGHATARATTVARAOSMINKAD

Smink är något jag använder nästan varje dag. Jag kanske inte är mycket sminkad varje dag, men mascara är något jag oftast har på mig. Tycker man ser så mycket piggare och fräschare ut med mascara. Utan kan man lätt se trött och hängig ut så det är definitivt ett smart sätt att få bort det. Foundation använder jag oftast när jag ska till skolan, ut på stan eller något i den stilen och det använder jag för att dölja ojämnheter i min hy. Har haft problem med hyn i typ hela mitt liv. Eller det började ganska tidigt i alla fall, men tycker ändå att det har blivit bättre. Men vissa dagar så stör det mig något otroligt fortfarande.


ME, ALL NATURAL

I sommar ska jag dock vara utan smink.
I alla fall när jag solar.
Ska bli brun så jag slipper ha foundation.

Längtar till sommaren! =)
2010-04-11 20:08:03
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback