HOME AFTER 3 HOURS IN KARLSTAD CITY

Nu var man hemma in the apartment igen då.
Trevligt att få vara med Marie en stund igen. Vi träffas så sällan nu när vi går i olika klasser. Lite synd, men är i alla fall glad över att vi fortfarande har kontakt. Det kunde ju ha vart mycket värre än vad det är. Idag hann vi med att checka in flera affärer i stan. Bland annat Gina Tricot, VILA, BikBok och massa mer. Efter det så åt vi mat på BK.

Jag var på jakt efter nya leggings för mina gick sönder imorse. Inte roligt alls. Hittade dock inga. Det finns massa egentligen, men dom kostar runt 200 och jag kände att nej, det ville jag inte lägga ut idag, så jag får väl helt enkelt vänta tills jag får studiebidraget. Får ju det på fredag så jag överlever nog.

Kom i alla fall hem med coolaste tishan ever. Den där från Gina Tricot som jag har snackat om och även lagt upp bild på. Oh yeah, den fanns i XXL och jag blev asglad. Såg först att den fanns i XL och tänkte köpa den, men sen såg jag den andra och det kändes som om jag var i himlen. BILD KOMMER SEN!
2010-04-18 16:34:33
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-04-18 | TID: 19:13:23
URL: http://kitchi.blogg.se/

ser fram emot att få se den sen! :D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback