have been a blogger on this blog for a year now

Kom nyss på att jag har haft den här bloggen i drygt ett år.
Har haft bloggar innan denna, men inte under lika lång tid.
Det lockar mig inte att blogga någon annanstans.
Det lockar mig heller inte att sluta blogga.
Ser mig själv om 20 år, bloggandes på mitt kontor.
Då ska jag lätt ha minst 40 läsare om dagen.

---



En bild över Mörmoplan från i vintras .
Ligger inte så långt ifrån mig när jag befinner mig på Skoghall.
Där borta bland träden ska det vara Valborgsfirande klockan 18.30.
Ingen vill följa med och se när igelkottarna dör så jag får stanna hemma.
2010-04-30 17:54:16
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback