GHOST ADVENTURES

JAG ÄR SÅ FUL.
Skiter i att folk kanske tycker att jag är go och blablabla. Jag är ful. Ful för att jag blir superexited när jag ser att Ghost Adventures går på Tv4 Fakta, men sen när jag sätter mig ner i soffan för att se det så blir jag superrädd. Innerst inne tycker jag att sånt är spännande. Man vet liksom inte vad man ska tro. Finns det andar eller finns det inte det? Det är något man kan fundera på. Något finns det i alla fall, annars skulle inte oförklarliga saker kunna hända. Jag önskar att jag inte vore rädd för det, för det är himla intressant. Nu kommer jag nog dock inte kunna sova på en evighet. Hehe. Tönt = jag.

GHOST ADVENTURES - CASTILLO DE SAN MARCOS:
2010-04-23 21:54:03
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-04-24 | TID: 16:02:46
URL: http://kitchi.blogg.se/

Fan vad läskigt! Hade aldrig vågat göra det han gör, haha xD



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback