FREDAG - vg, mvg

HELLU.
Helg är det nu. Äntligen får man väl säga även om den här veckan faktiskt har vart sjukt rolig ändå. Hade ju prov idag, som ni vet. Det gick över förväntan, men det som var mest förvånande var att det var så himla kul. Det kändes inte som ett prov liksom. Jag och Victoria ägde. Låg på övre halvan av VG. Hihi. Fick tillbaka mediekunskapsprovet också. 38,5/40 poäng. MVG. Det känns gött, men jag måste vara sjuk som stör mig litegranna på att jag var 1,5 poäng från full pott. Men men. Man kan inte få allt i livet. Fick ju i alla fall det högsta betyget, sen ligger ju inte allt på det här provet, jag menar, vi har ju mediekunskap i ett år till. Me like.

Skulle nyss skicka sms till en som heter Daniel.
Kom på att jag har fem kontakter som heter Daniel.
Kan alla i hela världen vara så snälla att sluta heta Daniel?
 
2010-04-16 16:07:15
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback