FREDAG - valborg

HELLOJPÅERDENNAVALBORG.
Riktigt nice dag ändå. Trots lite pain in my mage, men sånt får man ta ibland, you know. Dock var jag inte så stylish idag. Har verkligen haft en riktigt svår tid de senaste veckorna eftersom jag inte har haft några leggings. Jag som älskar leggings! Man kan ha dom till typ allt. Svarta leggings funkar nästan alltid. Sen är det nice att de inte bara finns i vanliga svarta, utan att det även finns med spets, dragkedjor och sånt på. Så såna blir det definitivt att köpa imorgon! Längtar! =)

Vi kör väl en dagens låt också?
 

Bara för att den här låten gör mig sjukt glad och idag ska man vara glad.
Även om vädret inte är det mest uppiggande direkt.

2010-04-30 17:31:33
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback