FREDAG - mediekunskap / matte / helg

GODFREDAGKVÄLL.
Hur har ni det?

Började skolan 12.40 idag och slutade cirka 15.20. Först hade vi mediekunskap där vi skulle kolla lite fakta om tidskrifter. Vi skulle ta såna tidningar som vi inte brukade läsa i och då valde vi att ta tidningen Moore. Ni vet den med lättklädda tjejer? Hehe. Trevlig tidning. Tror jag. Mejlade lite frågor till deras redaktion, men har inte fått svar än. Vi har ju en vecka på oss så förhoppningsvis hinner de svara.

Efter mediekunskapen så blev det matte. Gjorde typ bara två-tre uppgifter idag eftersom min kära peppkompis Victoria inte var i skolan. Lite sorgligt faktiskt. Men men. Jag överlevde ju i alla fall, för jag sitter ju här nu. Skönt med helg, även om jag inte har haft den hårdaste skolveckan direkt. Nästa vecka blir det värre, med nationellt prov på onsdag. Hjälp! Ska klara det. Ska klara det bra.

Uppdaterar snart med Dagens Outfit.
PUSS.

2010-04-23 19:04:13
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback