I am sjuker

God kväll på er!
Idag har jag vart hemma hela dagen och varit sjuker. Halsen spökar och det känns på pannan som om jag har feber, men samtidigt känns det som om jag inte har det. Tankarna går direkt till svininfluensan, men jag tror inte direkt att det är så farligt ändå. Det känns inte som det i alla fall.

Blir i alla fall att vara hemma imorgon också.
Hoppas dock att det är bättre imorgon så att jag kan gå på torsdag.
Jobbigt att vara hemma också för man missar ju en hel del i skolan.

2009-09-09 00:02:13
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
rebecca ;)
DATUM: 2009-09-09 | TID: 12:41:00
URL: http://rrebeccad.blogg.se/

jag är också hemma! med exakt samma "sjukdom".. eller vad man ska säga x)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback