det är dags för fredagsmyyyyys



Men hallå folket!
Hur har ni det en fredag som denna?


Inte fullt lika underbar dag idag. Den gick snabbt, men var ändå otroligt seg och allmänt jobbig så ja, jag tycker att det är underbart att det äntligen är helg! Helg ja, vad är mina planer då? Har inga direkta planer, som vanligt, men det blir att vara hundvakt imorgon för syster ska iväg på 30års fest. Trevligt värre, för båda två.

Just för tillfället sitter jag och ska beställa lite kläder. Sånt behövs nu när det börjar bli lite höstaktigt ute, som det är idag alltså. Regn och massa blåst. Det är långt ifrån det vädret jag vill att det ska vara. Menmen, enda positiva är att hockeyn börjar i slutet av den här månaden och det gillas till tusen.

(Btw så ser jag ut som en sådan där Kent/Håkan Hellström tjej på bilden här ovanför. Bara så att ni vet liksom.)

2009-09-04 18:40:05
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback