VI HAR ETT LÅNEINTERNET FRÅN TELIA

Var på Telia inne i stan idag och lämnade in vårt usb-modem på lagning.
Under tiden som det är borta så får vi låna ett usb från Telia istället.
TROR NI ATT JAG ÄR LYCKLIG ELLER?! :)

Och herre min gud vad jag har shoppat när jag var på stan idag.
Kom därifrån cirka 650 kronor fattigare, men det här rikare;
- Foundation från Make Up Store, 245 kronor.
- Två t-shirtar med tryck på (en grå, en lila) från Gina Tricot, 99 kronor styck.
- Svart oversized och lång knäpptröja från Gina Tricot, 199 kronor.
- Foundationborste från Lindex, 49.50 kronor.
- Parfymen Roxy Love från Lindex, 49.50 kronor.
- Ascoola örhängen som ser ut som töjningsstavar från Ur&Penn, 25 kronor.
- NÖRDGLASÖGONEN FRÅN BIKBOK, 62 kronor.


Letade i båda BikBok affärerna i stan och frågade efter dom, resultatet blev att jag kom hem med det sista paret i HELA stan. Dock så hade det paret en repa på vänster glas så jag fick dom 10 % billigare. Stör mig jättemycket, för det syns om man kollar nära på dom, men jag ser den inte när jag har på mig dom. Ändå överväger jag att byta glaset, vilket nog kommer kosta en hel del (Plus att min kära mamma tycker att jag är töntig när jag säger så) Ska i alla fall avvakta och se om det kommer in fler par för om det gör det så är det jag som köper ett par till, UTAN repor. Jag menar, 69 spänn? (Fick dom dock nu för 62) Icke dyrt!

Bilder kommer, förhoppningsvis under kvällen om möjligheten finns. ;)


Btw, så gick hela kalaset på cirka 766 kronor, men jag har en snäll mamma. Hon sa nämligen till mig att jag bara behövde betala 650 spänn.
TACK FÖR DET MAMMA!
2009-11-09 19:35:32
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback