trötter har fått en nytt namn - lollo

Lollo är trött.
Inte sådär trött som man bara blir, bara sådär, utan riktigt jäkla utmattande trött så att det liksom till och med är jobbigt bara att ligga här i sängen och inte göra något. Jag vet. Jag sover för lite. Det är det som det handlar om. Jag måste alltid vara tillgänglig över nätet och det kan inte ens gå en dag utan att jag sitter och chattar med personer jag inte ens känner på riktigt. Det är väl bara så jag gör det, antar jag, men det vore inte heller fel att sova fram tills det blir jul och sen börja om på nytt igen.

Ser slutet på tunneln;
SNART JULLOV!
2009-11-17 22:25:29
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback