sitter i multimediasalen och har datakunskap

Hallu.
Sitter just nu och har datakunskap, men jag kan inte logga in på flickr så jag får inte tag i några bilder. Fick i alla fall mitt vykort "klart" idag, men lycka till att jag kommer bli klar med DVD-omslaget nästa vecka. Kommer bli halshuggen, brutalt dödad och allmänt uthängd om jag inte lyckas.
Känn ingen press, Louise.
Känn ingen press.


Snart mat och tacobuffé står på menyn.
Tur att man i alla fall har något att se fram emot.
Sen väntar matte och textkommunikation och sen SLINGA HÅR.
Underbar dag, mina vänner!
Hoppas ni också får en lika underbar dag.
2009-11-26 10:46:59
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback