sånt här får man tillbaka när man försöker vara kärleksfull

Smskonversation mellan mig och Danne i matsalen (vi sitter vid olika bord)
Jag:
Baby, jag saknar dig så mycket. <3
Danne: Hmm skickat till fel Daniel? =S
Jag: Baby, nej. Jag saknar dig, teddybear. <3
Danne: Hmm STÖRD. Rebecca säger att du ska grin da.
Jag: Rebecca är bara avundsjuk på din och min relation. Puss på dig.
Danne: Dö.......


Oh no, nu tar jag nog i litegrann.
Mitt hjärta är helt och det är någon annans förtjänst.

*BLINK BLINK*
2009-11-10 00:40:41
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
rebecca
DATUM: 2009-11-10 | TID: 20:40:10
URL: http://rrebeccad.blogg.se/

dra inte in mig i era kärleksförklaringar tack!

db
DATUM: 2009-11-16 | TID: 23:00:05

Nee, dra inte in MIG i det här.. Det är jag som får lida.. :'(



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback