oturen har äntligen vänts till tur

Men goddagers!
Har tillbringat ett antal timmar hos min kära mormor och morfar för att mamma och morfar hade världens otur när de skulle byta en lampa i vår bil. Skruvar föll ner på golvet, skruvmejslar försvann och en och annan suck kom från min sida.

Det blir lätt så när jag är hungrig like hell och bara vill hem.

Till slut lyckades de i alla fall få dit en ny lampa och alla skruvar. Vi sa hejdå och satte oss i bilen och åkte ut från uppfarten. Tror ni inte att oturen förföljde oss fortfarande? Jo men precis, det var ju EXAKT det den gjorde, för när mamma skulle blinka till höger så fungerade inte blinkersen (stavning). Bara att åka tillbaka till m&m igen och byta en säkring.

Nu är jag i alla fall hemma hos pappa.
Han är och hämtar mat från City - kebab med ris för min del.
Hockey väntar också om sisådär tjugofem minuter.

ARTO FUCKING LAATIKAINEN ÄR TILLBAKA I SPEL OCH JAG ÄR LYCKLIG SOM SATAN. OTUREN HAR VÄNT. JAG HAR TILLSLUT TUREN MED MIG. MIN ÄLSKLING ÄR TILLBAKA EFTER JÄTTELÅNG TID PÅ SKADELISTAN. WOHO! INGEN KAN VARA MER LYCKLIG ÄN JAG. GOOOO LAATI! GÖR ETT MÅL! :D

2009-11-16 18:39:35
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback