och så blev det ändrade planer, helt plötsligt

Jahaja, det blev inte alls så som jag skrev igår hur min dag idag skulle se ut. Istället så blev det precis som igår, med en Louise hemma istället för i skolan. Mådde riktigt bra på kvällen, men under natten svettades jag som satan - igen och kände mig varm imorse när jag vaknade plus att min hals gjorde ont, så jag gick upp och tog en panodil och kunde efter det i alla fall somna.

Nu känns det ganska bra igen och jag hoppas verkligen att det inte blir något mer konstigt i natt för imorgon måste jag verkligen till skolan. Får väl stå ut ändå. Det är ju liksom fredag imorgon och sedan helg. :D



Så här kan man se ut när man inte är sjuk.
2009-11-12 15:33:12
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback