nu är jag officiellt vaccinerad mot svinis



Var duktig idag och tog spruta. 
Okej, kan inte säga att jag var speciellt duktig eftersom sånt där inte ens rör mig i ryggen. Blir mest oroliga för andra som verkligen hatar att ta sprutor och mår svindåligt av att ta svinsprutan.

(haha "svindåligt" haha "svinspruta" haha)

Fick följa med Moa in och hålla henne i handen medan hon tog sprutan. Min hand är typ död nu, men det är värt det. Hon var jätteduktig och vi båda gick därifrån med medaljer. Hon fick sin för att hon var modig och klarade av det och jag fick min för att jag var en bra vän som fanns där för henne när hon behövde det som mest, typ. ;) Känner mig lite stolt faktiskt!
2009-11-10 17:42:29
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback