någon sa till mig att det är lördag idag

Hallu.
Försöker få ordning på bloggen.
Tyckte att den behövde en förändring.
Vettesatan hur jag ska fixa headern dock.
Är inte riktigt haj på sånt, men det löser sig.

Planer för idag?
Jag har inga, än så länge. Kanske dyker det upp en hemlig dejt. Kanske får jag inbjudan av någon som har någon fest. Kanske blir det att se på film. Kanske blir det att se på något dåligt tv-program som dansbandskampen (mycket troligt). Kanske blir det att försöka plugga lite engelska och spanska. Kanske blir det att sitta vid datorn i flera timmar.

Vem vet vad som kommer hända?

2009-11-07 16:01:18
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback