mysteriet på msn

Blev precis jättemycket förvirrad när en viss person loggade in på msn.
"Daniel har precis loggat in"

VEM SJUTTON ÄR DANIEL? Blev min första spontana rektion.
Har bara en på msn som kallar sig för Daniel och han är inte inloggad efter typ nio.
Går in på min msnlista för att försöka få reda på vem den där hemliga "Daniel" är.
Ser till min stora förvåning att det är han som tidigare har kallat sig för "Danne".
Mysteriet är löst och jag kan somna inatt utan att fundera mer på det här.
Skönt.


Btw så är det inte Danne i klassen jag pratar om.
Den här killen är lite hemlig och har vart med i bloggen vid ett par tillfällen. Alltså, jag har indirekt skrivit om honom, utan att ni har vetat om det. Lurigt va? ;)



Mystiska Daniel
2009-11-18 22:44:05
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback