lyxigt med update från skolan

Hallojsan på er!
Vilken lyx det är att kunna uppdatera bloggen från skolan när man inte har ett fungerande internet hemma. Livet är allt bra underbart ibland kan jag tycka. Speciellt när man, förmodligen, ska till stan efter nästa lektion. Jag vet, jag har pratat om stan ända sedan i fredags eller något, men idag ska det bli av. Orkar inte vänta längre efter my new glasses and some new clothes. Dock så borde jag dra hem, fort som satan istället och göra engelska, men vem orkar sånt? Det får bli panikplugg ikväll istället och hoppas på att man är hel och ren efter imorgon.

Hade spanskaprov imorse förresten. Det kändes som om det aldrig tog slut.
Var typ minst tio sidor med hundra övningar på varje. Jag överdriver inte.
Hur det gick? Jodå, det gick sådär, men det säger jag ju alltid.
Får väl se efter onsdagens lektion, hehehe.

Adíos!
2009-11-09 13:02:17
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback