louise får tydligen besök hemma hos sig på onsdag

' rebecca säger:
o duuu..
^louise-    if I could turn back time säger:
vaaa?
d?
' rebecca säger:
kan inte vi åka hem till dig och hälsa på efter matteprovet på onsdag?
^louise-    if I could turn back time säger:
HAHAHA, oh jeee.
ska kolla om mammsen är hemma ;D
annars drar vi till stan och äter
' rebecca säger:
ja de gör vi men hem till dig är prio 1! eller va de heter
^louise-    if I could turn back time säger:
jaja, jag ska se vad jultomten kan hitta i julklappssäcken
kanske finns det ett besök uppe på rud
' rebecca säger:
jajjemän! hur kommer det sig att du plötsligt ändrade dig om det? xD
^louise-    if I could turn back time säger:
om att ni ska besöka mitt hem?
vill ju att ni ska ha något att skryta om i framtiden att ni har vart hemma i blogg-louises lägenhet
haha, nej men allvarligt så ser det ut som fan orkar inte städa
' rebecca säger:
lugnt! själv lever jag i skiten dammar omkring mina kläder på golvet, klär på mig dom och går till skolan ;Dokej inte riktigt så illa
^louise-    if I could turn back time säger:
hahaha, typ så är det för mig med
oj, inte för mig heller (A)
ska röja undan lite imorgon

2009-11-23 16:45:17
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback