lollo hatar big time

Har precis kommit fram till att jag HATAR folk som håller på och skryter/tjatar/babblar om hur mycket de dricker och hur fulla de blir. Vad är det för nöje att ens berätta sånt här? Vad är de ute efter? Vill de få massa kommentarer så att de uppnår någon speciell status med det här?

De måste ju älska att få en kommentar som;
"Fan vad cool du är som dricker så jävla mycket!"

Naaej, jag skulle inte tro att de är så jävla coola.
Speciellt inte om de glömmer bort vad de har gjort dagen innan.
För mig så finns det ingen coolhet alls i att säga hur full man blir när man dricker.
Så nu vet ni, ni som har planerat att säga något sånt för att få uppmärksamhet av mig.
Uppmärksamheten blir bara negativ och jag lovar er att det är inte den sorten ni vill ha.

2009-11-09 20:15:27
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback