jag var gravid under en tid inatt



God morgon kunde jag ha skrivit här för cirka en och en halv timme sen, för det var nämligen då jag pallrade (är det ens ett ord?) mig upp ur sängen för att vakna till liv igen efter en underbar natt där jag drömde om att jag var gravid.

I drömmen kunde jag inte förstå att jag var gravid. Jag kände liksom hur magen växte, men jag kunde inte fatta att det var en levande varelse där, inuti min kropp. Kommer ihåg att jag tänkte hur det skulle bli med skolan. Tänkte att jag skulle vara mammaledig under sommaren och sen börja skolan igen i augusti. Kommer ihåg hur pappa var orolig och sa att jag inte skulle vara med på idrotten för att det kunde kanske skada barnet om jag råkade göra mig illa.

Undrar om han skulle vara så omtänksam på riktigt om det hände nu.
Han vill ju inte ens att jag ska få barn när jag är runt 19 så. ;)
2009-11-20 14:42:58
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback