jag och syster har världsproblem



Syster har klädpanik och hotar med att hon inte tänker gå ut med mamma ikväll. Haha, rolig hon är den där Caroline. Nu har hon i alla fall hittat en snygg blå tunika som hon matchar ihop med svarta leggings och svarta stövlar. Kommer lugnt vara snyggast på Pitchers i alla fall, var så säkra på det. Hur skulle hon inte kunna vara det liksom? Hon är ju släkt med mig. ;)

Tänkte ta lite nya bilder på mig som jag tänkte lägga ut här sen.
Känner mig förvånandsvärt snygg idag så det är bäst att föreviga det på bild.
Brukar dock inte ha den turen att bli lika snygg på bild som jag är i verkligheten.

Vilka världsproblem man har!
2009-11-06 21:40:26
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2009-11-06 | TID: 22:02:02
URL: http://kitchi.blogg.se/

Älskar den här låten! ;D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback