jag är inte död, men mitt internet hemma är det

Halloj!
Mitt internet fungerar fortfarande inte hemme och mamma vägrar ringa till Telia och fråga vad som är fel för hon är ju såå dåligt på det där och förstår ingeeet. Börjar dock bli riktigt trött på att inte ha internet hemma och jag kan ju säga att det inte direkt blev bättre av att jag såg att det var sex läsare på bloggen igår och det har inte jag haft på jättelänge. Känns riktigt sorgligt, men så fort internet börjar fungera igen så kan jag bli mer aktiv här. ;)

Vad har då hänt den här veckan?
Jo, natt till igår så sov jag hela ELVA timmar! Gick och la mig redan när klockan var runt tio och somnade halv elva. Det har inte hänt mig på flera, flera år. Skönt var det i alla fall, men priset jag fick betala var att jag somnade sent natt till idag. Inte roligt, menmen.

Har haft/kommer ha en ganska lazee vecka.
Igår så hade vi sovmorgon till 10.50 och på fredag börjar vi 12.40.
Slutade även en timme tidigare idag för att vi hade föreläsning i aulan.

Kan man finna något att klaga på när det gäller det?
I don't think so.
2009-11-04 16:28:04
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback