it's soon 2010

Jag är så sjukt sugen på att göra något roligt på nyår!
Är riktigt trött på att år efter år spendera den kvällen med föräldrarna. Vill liksom ha förändring. Ha trevligt sällskap i form av ett gäng kompisar. Vill ha exklusiv mat och dryck. Vill ha sjukt skön partymusik. Vill ha en kall nyårsnatt, med snö på marken och tusentals stjärnor på himlen. Vill skåla i fina glas när klockan slår tolv och 2010 officiellt är här. Men framför allt vill jag vara stylad fint med fint lockigt hår, snygg sminkning och en klänning som sitter perfekt och som gör att jag aldrig förr har varit så snygg.


Klänning, HM - 349 kr

Klänning, Ellos/Josefssons - 249 kr

Klänning, Ellos/Josefssons - 349 kr

Klänning, Ellos/Josefssons - 249 kr

Klänning, Ellos/Josefssons - 249 kr


---

Kan ni gissa vilken som jag är fullkomligt kär i?
Ger er en ledtråd;
Den är rosa.

Fast den svarta näst högst upp är inte ful den heller.
Eller den blå, eller dom andra svarta, eller någon annan.
Men den rosa, den rosa är ta mig satan helt otroligt söt! :)
2009-11-28 01:12:38
Kläder/smink/osv Kommentarer (2)

Kommentarer
Nick
DATUM: 2009-11-28 | TID: 12:17:33

Låter lite som du vill ha det som mig :P



Exklusiv mat och dryck. partymusik. skålar i fina glas när klockan slår tolv och 2010 officiellt är här.



Sånt är det här varje nyår :P

Linnea
DATUM: 2009-12-12 | TID: 00:59:09

Gosh vill också ha en glamourös nyårsafton. har dock en klänning även om jag älskade den blå <3



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback