it's friday!

Hallo!
Sitter i soffan hos syster och väntar på min fredagliga dos av Calle Kristiansson i Idol. Längtar hela veckan efter de där 4-5 minutrarna som jag får se honom sjunga varje fredag. Ah, vad ska jag göra om han åker ut? Vill inte ens tänka på det ... Han kommer vinna. Så är det bara.

Ganska lazee dag idag i och med att jag började 12.40. Kan vara ganska skönt det också ibland, men jag slutar ju hellre tidigare än 15.25 då men man kan inte få allt antar jag. Känns dock som om jag lika gärna hade kunnat stanna hemma idag för det kändes som om vi inte gjorde något direkt viktigt. Lite roligt att träffa folk i alla fall. ;)

2009-11-06 20:29:07
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback